„Słucham”, „Tak” i „Oczywiście” w kampanii kredytu w Invest-Banku (wideo)

W telewizji, prasie i oddziałach Invest-Banku ruszyła kampania reklamowa oferowanego przez niego kredytu gotówkowego. Akcję przygotowały firmy Schulz brand friendly i Alvernia Studios.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami reklam kredytu gotówkowego w Invest-Banku są jego trzej pracownicy, którzy przedstawiają się jako panowie „Słucham”, „Tak” i „Oczywiście”. W ten sposób kampania ma podkreślać, że Invest-Bank rozumie swoich klientów i profesjonalnie odpowiada na ich potrzeby. Taka konwencja będzie wykorzystywana w kolejnych reklamach usług i produktów Invest-Banku. Ma doprowadzić do odświeżenia jego wizerunku.

W bieżącej kampanii promowany jest kredyt gotówkowy. Reklamy informują, że można go zaciągnąć również w punktach obsługi Cyfrowego Polsatu, pożyczając do 80 tys. zł na okres do 5 lat.

Akcja reklamowa startuje właśnie w telewizji (TVP 1, TVP 2 i Polsat), prasie („Życie na Gorąco", „Chwila dla Ciebie", „Przyjaciółka", „Tele Tydzień") oraz w oddziałach Invest-Banku. Za koncepcję i kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada agencja Schulz brand friendly, a produkcją i postprodukcją spotu telewizyjnego zajęła się firma Alvernia Studios.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"