„Smak wolnych chwil” w kampanii Gingers (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa piwa Gingers. Akcję pod hasłem „Smak wolnych chwil” przygotowała agencja reklamowa Eskadra.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku maja kampania reklamowa Gingers pokazuje żartobliwą grę w kalambury. Taki przekaz prezentuje najważniejsze walory tego piwa, podkreślając, że kojarzy się ono z radosnymi spotkaniami w gronie przyjaciół oraz powolnym delektowaniem się przyjemnością. Kampania pod hasłem „Smak wolnych chwil” – podobnie jak reklamowane w niej piwo Gingers – jest skierowana do kobiet.

Akcja obejmuje telewizję (30-sekundowy spot w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN) oraz sieci hipermarketów Auchan, Tesco i Leclerc (materiały POS i sampling). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Eskadra, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+