„Smart Cash Back” i „Więcej niż smart” w promocjach telewizorów Sharp

Ruszyły nowe akcje promocyjne telewizorów Sharp. Wspiera je kampania reklamowa przygotowana przez agencje Mediatouch i Essenzia.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Smart Cash Back” klienci, którzy kupią 60-, 70- lub 80-calowy telewizor Sharp Aquos LED 3D z technologią Quattron serii LE857E, mogą liczyć na zwrot, odpowiednio 1, 2 lub 3 tys. zł. Dodatkowo można wygrać Apple TV. Warunkiem jest zarejestrowanie zakupu w serwisie smart-cash.tv.

grafika

Z kolei promocją „Więcej niż smart” są objęte pozostałe modele telewizorów z aktualnej oferty Sharp. W ramach akcji należy zarejestrować zakup na stronie smart-cash.tv i przesłać kreatywne zdjęcie pokazujące telewizor. Do wygrania jest Android Dongle TV dający nieograniczony dostęp do aplikacji na platformie Android.

Obie promocje potrwają do 15 stycznia 2014 roku.

grafika

Oferty promocyjne wspiera kampania reklamowa obejmująca radio (stacje Eurozetu) oraz materiały BTL. Layouty reklamowe i serwis smart-cash.tv przygotowała agencja Mediatouch, a spoty radiowe - agencja Essenzia.

jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele