Wyróżnikiem SMG LiquidThread ma być wykorzystanie bezpośredniego dostępu do wiedzy w zakresie strategii komunikacji, planowania mediów oraz zaawansowanej analityki. – Nasze podejście do tworzenia treści różni się od rozwiązań dostępnych na rynku. Tworząc idee i rozwiązania komunikacyjne łączymy profesjonalny warsztat kreatywny z zapleczem analityczno-badawczym SMG DNA. Tak dobieramy egzekucje, by nie tylko były spójne z główną ideą, ale były również maksymalnie efektywne. Pracując nad kampaniami reklamowymi wiemy jaką rolę ma spełniać każdy zaprojektowany przez nas element, a także gdzie i w jakim momencie zetknie się z nim konsument. Mierzymy to, wyciągamy szybko wnioski, wprowadzamy niezbędne poprawki i dzięki temu zwiększamy efektywność działań. W odróżnieniu od klasycznych agencji reklamowych, mamy więc pewność, że historie które tworzymy zostaną usłyszane i zapamiętane przez naszych konsumentów - opisuje Łukasz Borek, managing director SMG LiquidThread. Łukasz Borek będzie raportował w strukturach SMG do Beaty Golubińskiej, chief operation officera SMG Polska.

Łukasz Borek do SMG dołączył w połowie ub.r., obejmując stanowisko dyrektora wykonawczego agencji interaktywnej Next. Przeszedł z K2.
Pod jedną marką SMG LiquidThread działać będą zespoły zajmujące się nie tylko kreacją, produkcją, komunikacją w mediach społecznościowych, tworzeniem serwisów internetowych, promocjami konsumenckimi, czy usługami IT, ale także szeroko rozumianym branded contentem. Cały zespół liczy obecnie 70 osób.
SMG LiquidThread w różnych obszarach pracuje na podstawie stałych kontraktów lub projektowo z kilkudziesięcioma klientami, m.in. z The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Sprite, Fanta, Kropla Beskidu, Kropla, Nestea Cappy; strategia i kreacja w obszarze digital, social media, specjalne akcje konsumenckie), T-Mobile (komunikacja digital i e-commerce), Deichmann (kreacja, produkcja, kampanie 360°), Milka (kreacja, produkcja, social media, kampanie 360°) Prince Polo (social media), McCormick (branded content, administracja serwisów www), Citibank (komunikacja wybranych produktów, komunikacja efektywnościowa), PZU (branded content), Samsung (branded content, kreacja digital), Crunchips (social media), Kujawski (social media).











