Social Leaders wypromuje York PL w internecie

Firma York PL, właściciel marki York, rozszerzyła umowę z agencją Social Leaders o obsługę w digitalu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Social Leaders  wypromuje York PL w internecie

- Bardzo cenimy sobie współpracę z agencją Social Leaders, ponieważ kluczowe znaczenie ma dla nas profesjonalizm zespołu i kreatywność proponowanych rozwiązań, a to wyróżnia ofertę Social Leaders. Po ponad roku od rozpoczęcia kooperacji, agencja nadal wychodzi z inicjatywą wdrażania ciekawych i innowacyjnych narzędzi. To przypieczętowało naszą decyzję o kontynuowaniu współpracy – mówi Justyna Białoszewska, dyrektor marketingu w firmie York PL.

Social Leaders powierzono przygotowanie kampanii „Czysta strona życia", która prowadzona jest na Facebooku. Za te działania po stronie agencji odpowiada team kreatywny - Martyna Zarembska i Mateusz Bojanowski, za obsługę klienta - Klaudia Materzok.

Strony nie informują, na jaki okres zawarto umowę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji