Sodexo: 360° dla biznesu i głowa ma wolne!

W prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa oferty lojalnościowej firmy Sodexo. Akcję pod hasłem „360° dla biznesu i głowa ma wolne!” przygotowały agencje Kropka Bordo, Webvariation i FirstLevel oraz dom mediowy Mindshare.

km
km
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania firmy Sodexo reklamuje oferowane przez nią rozwiązania w zakresie budowania lojalności w biznesie. Przekaz pod hasłem „360° dla biznesu i głowa ma wolne!” podkreśla kompleksowość tej oferty oraz indywidualne podejście firmy do potrzeb konkretnego klienta. W poszczególnych layoutach reklamowych przedstawiane są konkretne usługi świadczone przez Sodexo, m.in. doradztwo, nagrody i personalizacja, logistyka, komunikacja z uczestnikami oraz bieżące zarządzanie i raportowanie.

grafika

Akcja od początku września obejmuje prasę (reklamy w czasopismach branżowych i biznesowych, rubryki eksperckie w magazynach marketingowych) oraz internet (aktywności na stronie motywacja.sodexo.pl, działania SEM, personalizowane mailingi). Kreację kampanii przygotowały agencje Kropka Bordo i Webvariation (internet), działania SEM koordynuje agencja FirstLevel, a mediaplan opracował dom mediowy Mindshare.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"