Sodexo Motivation Solutions: Jak by nie liczyć z prezentem Sodexo zyskujesz podwójnie

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamująca pakiet usług Motywacja Pracowników oferowany przez Sodexo Motivation Solutions. Akcję przygotowały i realizują firmy Netizens, Mindshare, Webvariation i ConTrust.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Sodexo Motivation Solutions podkreśla wizerunek tej firmy jako eksperta w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Akcja - prowadzona pod hasłem „Jak by nie liczyć z prezentem Sodexo zyskujesz podwójnie” - reklamuje pakiet Motywacja Pracowników, informując, że w ramach niego zyskują zarówno pracodawcy, jak i pracownicy. Oferta i kampania są skierowane do firm, które szukają efektywnych form nagradzania zatrudnionych, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego podejścia do ich potrzeb.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje prasę (kluczowe dzienniki gospodarcze i magazyny z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi, takie jak „Personel Plus” czy „Personel i Zarządzanie”) oraz internet (e-mailingi, newslettery i kanały RSS), a także wysyłki pocztowe. Kreację kampanii przygotowały agencje Netizens i Webvariation (internet), media plan opracował dom mediowy Mindshare, a działania public relations realizuje agencja ConTrust.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu