W kampanii oferowanych przez Sodexo usług i narzędzi do przygotowania i realizacji programów wsparcia sprzedaży prezentowane są przede wszystkim CardPack - narzędzie do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymi opartymi na kartach przedpłaconych, oraz nowy katalog prezentowy - Vivabox Multibox. Reklamy podkreślają, że rozwiązania te w pełni odpowiadają na potrzeby marketerów w zakresie organizacji akcji krótko- i długoterminowych.
Akcja reklamowa do połowy grudnia będzie prowadzona w prasie (tytuły marketingowe i opiniotwórcze, m.in. „Brief”, „Marketing w Praktyce” czy „Forbes”) oraz internecie (m.in. e-mailingi i SEM).

Kreację kampanii przygotowała agencja Total Project, za działania w internecie odpowiada agencja Webvariation (przy czym aktywności SEM realizuje agencja FirstLevel), za planowanie mediów - mediowy Mindshare, natomiast działania public relations prowadzi agencja ConTrust.











