Softbox Group dla Marwit

Marwit wyruszył na podbój nadbałtyckich kurortów, oferując zdrowe orzeźwienie oraz aktywny wypoczynek urlopowiczom odwiedzającym plaże.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

18 lipca wystartowała wakacyjna akcja producenta świeżych soków. Wyspa Zdrowia Marwit zawitała do popularnych nadbałtyckich kurortów, odwiedzając kolejno Puck, Łebę, Ustronie Morskie i Świnoujście, gdzie oferowała wczasowiczom naturalne orzeźwienie oraz świeżą porcję zdrowej energii.

Celem akcji było stworzenie alternatywy dla wciąż popularnych podczas urlopów słodkich napojów i niezdrowego jedzenia, a także promocja aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu.

Na terenie strefy przygotowano liczne atrakcje, w tym zajęcia ruchowe, treningi zumbyzawody sportowe, a także pokazy kulinarne przygotowane przez ambasadora marki Marwit, znanego szefa kuchni Grzegorza Łapanowskiego, badania skóry, zabawę z maszyną przyczynowo-skutkową Domino Event Day oraz wieczorne koncerty.

Wyspie Zdrowia Marwit towarzyszyła akcja sprzedażowo-promocyjna prowadzona bezpośrednio na plaży.

Za stworzenie koncepcji, pełną realizację oraz prowadzenie sprzedaży, odpowiedzialna była agencja Softbox Group.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech