18 lipca wystartowała wakacyjna akcja producenta świeżych soków. Wyspa Zdrowia Marwit zawitała do popularnych nadbałtyckich kurortów, odwiedzając kolejno Puck, Łebę, Ustronie Morskie i Świnoujście, gdzie oferowała wczasowiczom naturalne orzeźwienie oraz świeżą porcję zdrowej energii.
Celem akcji było stworzenie alternatywy dla wciąż popularnych podczas urlopów słodkich napojów i niezdrowego jedzenia, a także promocja aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu.
Na terenie strefy przygotowano liczne atrakcje, w tym zajęcia ruchowe, treningi zumby i zawody sportowe, a także pokazy kulinarne przygotowane przez ambasadora marki Marwit, znanego szefa kuchni Grzegorza Łapanowskiego, badania skóry, zabawę z maszyną przyczynowo-skutkową Domino Event Day oraz wieczorne koncerty.
Wyspie Zdrowia Marwit towarzyszyła akcja sprzedażowo-promocyjna prowadzona bezpośrednio na plaży.

Za stworzenie koncepcji, pełną realizację oraz prowadzenie sprzedaży, odpowiedzialna była agencja Softbox Group.
dostarczył
infoWire.pl











