Sojusze lotnicze typu codeshare: korzystne dla linii lotniczych i wygodne dla podróżnych

KAYAK.pl odkrywa tajniki umów partnerskich między liniami lotniczymi

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warszawa, 18 Marca 2015 - Dzięki umowom partnerskim typu codeshare, podpisywanym przez przewoźników wykonujących oraz sprzedających loty, linie lotnicze mogą rozszerzać sieć swoich kontaktów i tym samym obniżać koszty operacyjne oferowanych usług. Umowy tego typu opłacają się nie tylko przewoźnikom, lecz przynoszą również korzyści podróżnym. Za ich sprawą możliwe jest nie tylko znalezienie tańszych połączeń. Wpływają też na komfort podróżowania, umożliwiając skrócenie czasu oczekiwania między lotami i usprawniając przebieg lotów tranzytowych.

Umowy partnerskie zawierane między poszczególnymi liniami lotniczymi nie są aż tak skomplikowane, jak mogłoby się wydawać. KAYAK.pl opracował infografikę, aby pokazać, jak można dzięki nim podróżować w bardziej oszczędny i niezawodny sposób.

„Na KAYAK-u dostępne są wyniki tysięcy wyszukiwań z różnych stron turystycznych. Niektóre z nich uwzględniają również loty sojuszów lotniczych. Cieszymy się, że w ten sposób możemy pomóc naszym użytkownikom oszczędzać czas i pieniądze, jak również znacznie obniżyć stres towarzyszący podróżom”, komentuje Jan Valentin, Dyrektor generalny KAYAK w Europie. „Bardzo istotne jest, aby podróżujący byli świadomi szczegółów związanych z podróżami, które wynikają z umów typu codeshare, np. zmian w limitach dopuszczalnego bagażu czy sposobach naliczania bonusowych mil. To właśnie znajomość tych niuansów pozwala znaleźć najbardziej korzystne połączenie”, dodaje Valentin.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele