Kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek telefonkomórkowy Sony Ericsson F305 z funkcją motiongaming podkreśla w haśle "Telefon pełen NUwości", że każdy, kto dokońca sierpnia kupi ten model w salonach Orange, otrzyma jeden z 5tys. ludzików NU. Wykorzystywany akcji layout prezentujenajważniejsze zalety urządzenia: oprócz motion gaming - głośnikistereo i odtwarzacz multimedialny. Przekaz skierowany do osób wwieku 15-24 lat promuje też serwis internetowy www.se-gaming.pl, w którym możnabrać udział w grach i konkursach oraz pobierać takie aplikacje natelefon komórkowy.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie, internecie, salonachsieci Orange (materiały POS) oraz punktach sprzedaży Diverse (m.in.naklejki na lustrach i wieszakach, standy z telefonem). Koncepcjękampanii (zaplanowanej do końca sierpnia), adaptacjęwykorzystywanych w niej reklam i serwis www.se-gaming.pl przygotowałaagencja IQ Marketing.












