Kampania telefonu W810i pod hasłem Mój telefon, Moja Muzyka w miejscowościach nadmorskich potrwa od 18 lipca do 16 sierpnia. To pierwsza mobilna kampania tego typu produktu, do tej pory z wakacyjnej oferty airboardowej korzystali producenci z branży FMCG oraz operatorzy sieci komórkowych.
Kampania obejmuje całe wybrzeże, m.in. miejscowości, takie jak: Sopot, Kołobrzeg, Międzyzdroje, Mielno, Łeba, Hel. W każdej z nich Airboardy stoją przez trzy dni, są usytuowane w najbardziej uczęszczanych przez turystów miejscach, takich jak plaże czy nadmorskie promenady. Równolegle prowadzona jest kampania na MobiJetach - samochodach reklamowych, poruszających się na trasach między wybranymi miejscowościami.
Sony Ericsson W810i to nowe wersja telefonu, należącego do rodziny Walkman®; który łączy w sobie cyfrowy odtwarzacz muzyczny i aparat fotograficzny z rozdzielczością 2.0 MPx. W810i pozwala użytkownikom cieszyć się mobilną muzyką przez 30 godzin. Mobilna kampania na Airboardach ze wsparciem MobiJetów ma wzbudzić zainteresowanie nowym produktem oraz dotrzeć z reklamą do grupy docelowej przemieszczającej się w okresie wakacyjnym.

Jet Line odpowiada za przygotowanie miejsc ekspozycji, zapewnia obsługę techniczną oraz ochronę na miejscu.











