Sony Ericsson wybiera AnalogFolk

Agencja AnalogFolk została wybrana przez Sony Ericsson WTA Tour doobsługi globalnego budżetu marketingowego cyklu rozgrywek kobiecegotenisa.

km
km
Udostępnij artykuł:

Sony Ericsson planuje uruchomienie globalnej kampanii mającej nacelu przyciągnięcie młodszych, sezonowych fanów tenisa, a takżezbudowanie świadomości odnośnie nowej odsłony witryny www.sonyericssonwtatour.com.

Zadaniem AnalogFolk będzie rozwijanie cyfrowych elementówkampanii marketingowej cyklu o nazwie 'Looking for a Hero?'.

Kampania ta będzie obejmować reklamę internetową, inicjatywytworzone przez użytkowników i społeczności, gry oraz marketingwirusowy.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"