Spada oglądalność "M jak miłość"

Zakończona w miniony wtorek kolejna seria emitowanego w TVP 2 "Mjak miłość" cieszyła się o około 800 tys. widzów mniejsząoglądalnością niż edycja serialu emitowana rok wcześniej. Nadaljednak produkcja pozostaje hitem polskiej telewizji, a w tymsezonie zarobiła dla Dwójki aż 80 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, iż w okresie od września ubiegłego rokudo połowy czerwca br. "M jak miłość" oglądało średnio 8,74 mlnwidzów przy udziale w rynku wynoszącym 54,73 proc. (51,12 proc. wgrupie 16-49). Rok wcześniej serial miał 9,5 mln widzów i 57,73proc. udziału (55,29 proc.).

Spadek popularności "M jak miłość" widać także w danych ooglądalności dziesięciu najpopularniejszych odcinków w obusezonach. Żaden z topowych epizodów właśnie zakończonej serii nieprzekroczył 10 mln widzów, rok wcześniej widownię powyżej tejgranicy miały wszystkie najpopularniejsze odcinki.

Mimo zmniejszenia się oglądalności obyczajowej produkcji, TVP 2 wpaśmie jej emisji była zdecydowanym liderem rynku. Druga w tymczasie TVN miała 2,13 mln widzów, trzecia TVP 1 - 1,74 mln, aczwarty Polsat - 1,28 mln.

Na reklamach nadawanych wokół odcinków "M jak miłość" z sezonu2007/2008 Dwójka zarobiła w sumie 80,3 mln zł. W sezonie 2006/2007wpływy były niższe i wyniosły 65,8 mln zł. Liczył on co prawdasześć odcinków mniej, ale i tak średni przychód z epizodu byłniższy niż obecnie (dane cennikowe bez rabatów).

Z analizy profilu widowni serialu wynika, iż "M jak miłość"przyciąga przed ekrany głównie kobiety, widzów powyżej 45. rokużycia, mieszkańców wsi, średnich i dużych miast.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online