Spam wciąż skuteczny

Połowa konsumentów każdego dnia przegląda niechciane wiadomościotrzymywane na swoje konta poczty elektronicznej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dla przeciwników spamu jeszcze gorsze jest to, że aż 16 procentinternautów dokonuje zakupów poprzez tego typu wiadomości -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna badanie firmy Endai Worldwide.

W sumie połowa badanych w ciągu ostatnich dwunastu miesięcyzakupiła produkt w odpowiedzi na marketingowe e-maile,uwzględniając wśród nich spam.

Prawie 60 procent respondentów, którzy dokonali takiego zakupu,otwierali mailową wiadomość gdyż rozpoznawali jej nadawcę. Z kolei1/4 badanych wydawała swojej pieniądze z uwagi na sposóbzaoferowania produkt, a nieco ponad 20 procent ze względu naszczególne zainteresowanie z ich strony oferowanym towarem lubusługą.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"