Sparc Media jest jednym z pionierów wprowadzania na polski rynek rozwiązań programmatic media buyingu, które na święcą na świecie w ostatnich latach triumfy, a ich popularność rośnie wprost proporcjonalnie do rozczarowania tradycyjnymi sposobami reklamy banerowej. Real Time Bidding pozwala przede wszystkim dotrzeć do osób, na których reklamodawcy zależy najbardziej, przy jednocześnie obniżonych kosztach kampanii i wysokim CTR.
Firma wyróżnia się na polskim rynku szerokim wykorzystywaniem platform technologicznych (korzysta z przeszło 30) oraz możliwością prowadzenia kampanii z użyciem tzw. DMP (Data Magagement Platform). Jako jedyna firma w Polsce, Sparc Media stara się sprostać oczekiwaniom związanym z reklamą w social media, oferując kampanie rich media na facebooku.
Certyfikat innowacyjności PGC przyznawany jest na podstawie dokonań i planów związanych z wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wprowadzania na rynek nowych produktów i usług, jak również rozwojem działalności firmy na polach marketingu i inwestycji. Głównym celem przyznawania Certyfikatu Innowacyjna Firma jest promocja firm, które stawiają na innowacyjność, a tym samym upowszechniają najlepsze praktyki w tym zakresie.












