„Spełniaj marzenia z najlepszą siecią” w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię marketingową, obejmującą reklamy pod hasłem „Spełniaj marzenia z najlepszą siecią” oraz oferty promocyjne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Spełniaj marzenia z najlepszą siecią” w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile (wideo)

Reklamy wizerunkowe z kampanii pokazują chłopca, który z pomocą smartfona bawi się z mieszkającymi osobno rodzicami. Stara się też, żeby przy okazji świąt zaczęli ze sobą rozmawiać.

 

Bożonarodzeniowe oferty promocyjne są skierowane do różnych grup użytkowników T-Mobile Polska. W przypadku taryf Bez Limitu Samsung Galaxy S8 jest dostępny za złotówkę na start w abonamencie w wysokości 130 zł, a Samsung Galaxy A7 - też za złotówkę. Klientom, dla których ważny jest nielimitowany internet, sieć proponuje Internet Domowy (w jednej z dwóch opcji cenowych do wyboru) z routerem LTE Huawei B529 i ofertę Bez Limitu ze smartfonem Huawei Mate 20 lite (za złotówkę w ofercie za 80 zł miesięcznie dla osób przenoszących numer z innej sieci).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/t-mobile-polska-ile-ma-klientow-prepaid-i-abonantow-jakie-wplywy-i-zysk-w-iii-kwartale-2018-roku,7171203044337281a ##

W ofercie Mix smartfon Samsung J4+ będzie dostępny za złotówkę przy umowie na 36 doładowań po 40 zł. Natomiast od 20 listopada użytkownik oferty na kartę, który wykupi pakiet z nielimitowanymi usługami i Supernetem Video (w cenie 30 zł za 30 dni) będzie mógł odebrać projektor do smartfona.

 

Akcja reklamowa startuje 9 listopada, obejmuje telewizję, radio, internet (m.in. media społecznościowe), outdoor oraz nośniki digital signage oraz POS w sklepach.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile Polska wspólnie z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Za kampanię w mediach społecznościowych odpowiada VML, a materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online