Spersonalizowane oferty w bankomatach ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski rozpoczął pilotaż prezentowania w wybranych bankomatach interaktywnych i spersonalizowanych ofert produktowych. To pierwszy etap wdrożenia narzędzia do spójnego zarządzania komunikacją z klientami w wielu kanałach jednocześnie. Kolejny krok obejmuje aplikację mobilną na smartfonach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Chcemy, żeby nasi klienci, nie tylko otrzymywali najistotniejsze informacje na temat ofert dopasowanych do ich potrzeb, ale także mieli możliwość natychmiastowego zareagowania na nie. Startujemy z pilotażem w bankomatach oraz aplikacji mobilnej na smartfony, a w niedługim czasie również na tablety – powiedział Przemysław Furlepa, Dyrektor Banku odpowiedzialny za Zarządzanie Relacjami z Klientami w ING Banku Śląskim.

Więcej na www.ingbank.pl

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"