Spółka TelForceOne podpisała umowę o współpracy z MAKRO Cash and Carry

Notowana na warszawskim parkiecie spółka TelForceOne podpisała umowę z MAKRO Cash and Carry – międzynarodową firmą działającą w branży samoobsługowego handlu hurtowego w 41 lokalizacjach w całej Polsce. Umowa ma charakter ramowy i dotyczy sprzedaży towarów oferowanych przez TelForceOne.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Umowa została zawarta na czas nieznaczony, a dostawy będą odbywały się na podstawie zamówień składanych z poziomu centrali MAKRO Cash and Carry w Polsce. - Sieci wielkopowierzchniowe to nasz główny kanał dystrybucji. Stopień dywersyfikacji naszych odbiorców hurtowych jest znaczący, co pozwala wyeliminować ryzyko uzależnienia się od któregokolwiek z nich – mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu TelForceOne.

Umowa, podobnie jak większość tego typu kontraktów zawieranych przez TelForceOne, ma charakter ramowy. – W sieciach wielkopowierzchniowych pojawiliśmy się już jakiś czas temu i teraz czerpiemy znaczące korzyści ze współpracy wypracowanej w poprzednich okresach. Bardzo się cieszę z kolejnego kroku w tym obszarze. Ogólnopolski zasięg sprzedaży MAKRO Cash and Carry i uwzględnienie w przedmiocie umowy szerokiego asortymentu towarów pozwala   szacować, że wartości transakcji generowanych na podstawie tej umowy w długim terminie mogą być znaczące – dodaje Wiesław Żywicki.

Obecnie spółka współpracuje z ponad trzystoma kontrahentami, w tym z największymi sieciami w Polsce, m.in. z Auchan, Tesco, Real, Lidl, Kaufland, Komputronik, Saturn, Empik i Media Markt. Szczególna relacja biznesowa łączy Grupę TelForceOne z siecią Biedronka, gdzie spółka myPhone posiada status partnera technicznego, a jej produkty pojawiają się w ramach każdej akcji promocyjnej.

Grupa TelForceOne jest liderem na polskim rynku akcesoriów mobilnych oraz producentem i dystrybutorem telefonów komórkowych myPhone. Ponadto, produkuje pod własnymi markami: e-papierosy, oświetlenie LED, a także materiały eksploatacyjne do drukarek. Do Grupy należy także sieć dystrybucyjna Teletorium działająca na zasadzie franczyzy.

MAKRO Cash and Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego, skierowanego do przedsiębiorców. W Polsce firma istnieje od 1994 roku i obecnie posiada 41 hal. Firma zatrudnia w Polsce ponad 6 tys. osób a łączna powierzchnia jej sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 tys. m2.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów