Sprzedaż przenośnych konsol do gier wideo wzrośnie w b.r. o 4,9proc.

Światowy rynek sprzedaży przenośnych konsol do gier wideo ma wbieżącym roku oprzeć się trudnym warunkom panującym na ogólnymrynku sprzedaży urządzeń elektronicznych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma badawcza iSuppli prognozuje, że dzięki odświeżeniu liniiswoich produktów pod koniec ubiegłego roku przez firmy Sony iNintendo, liczba sprzedanych konsol zwiększy się w bieżącym roku o4,9 procenta, a dochody z ich sprzedaży o 8,2 procenta.

Również w dłuższej perspektywie analitycy iSuppli przewidująwzrost w omawianym segmencie. W latach 2008 - 2013 liczbasprzedanych konsol ma zwiększyć się z 49,4 do 63,5 miliona (średnioo 5,2 proc. rocznie), a dochody z ich sprzedaży z 5,9 do 8,1miliarda dolarów (średnio o 6,4 proc. rocznie).

Sony wprowadziło nowy model swojej przenośnej konsoli do gierwideo o nazwie PSP-300 w październiku ubiegłego roku. Urządzeniekosztuje 170 dolarów. Miesiąc później w Japonii, a w kwietniubieżącego roku w Europie i Ameryce Północnej zadebiutowała trzeciageneracja konsoli Nintendo DS - DSi, również w cenie 170 dolarów.Firma iSuppli przewiduje, że obaj producenci do 2011 roku niewprowadzą na rynek nowych wersji swoich konsol.

źródło: InformationWeek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji