Stańko, Smolik i Waglewski reklamują Męskie Granie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serii koncertów Męskie Granie. W akcji biorą udział artyści, którzy wystąpią w tym projekcie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa koncertów Męskie Granie w czarno-białej stylistyce pokazuje muzyków, którzy wezmą w nich udział. W tak w 30-sekundowym spocie występują Tomasz Stańko, Wojciech Waglewski, Maciej Maleńczuk, Abradab, Fisz i Smolik. Przekaz zawiera też informację, że projekt – zaplanowany na lipiec i sierpień – jest sponsorowany przez markę Żywiec.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, obejmując kanały ogólnopolskie i tematyczne. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"