Starcom przejmuje od Zenith i Value Media obsługę mediową L’Oreal Polska

Dom mediowy Starcom należący do Publicis Media wygrał przetarg na obsługę mediową firmy kosmetycznej L’Oreal Polska. Oznacza to, że marketer kończy współpracę z dotychczasowymi agencjami: Zenith (Publicis Media) i Value Media (Group One).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom przejmuje od Zenith i Value Media obsługę mediową L’Oreal Polska

Starcom zajmie się obsługą mediową kampanii koncernu L’Oreal w Polsce i krajach bałtyckich. Będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów zarówno tradycyjnych jak i internetowych.

Poprzednio obsługą kampanii w mediach pozainternetowych zajmował się Zenith (Publicis Media), a działania digitalowe realizował Value Media (Group One). L'Oreal zakończy współpracę z tymi domami mediowymi w grudniu br., a realizację projektów ze Starcomem zacznie z początkiem 2018 roku.

- Celem przetargu był wybór najkorzystniejszej oferty na zakup mediów dla nowo powstałego hubu na region Polski i Krajów Bałtyckich zapewniającej spójność, efektywność i synergię działań - mówi Donata Wolińska, dyrektor marketingu L’Oreal Polska i kraje bałtyckie. - Wierzymy, że nowo wybrana agencja zapewni nam oczekiwaną jakość i innowacyjność w planowaniu mediów, podparte szerokim wykorzystaniem analityki i big data.

Firmy nie podają, na jaki okres zawarły umowę. Nie podają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem