Stars prowadzi przetarg dla Ubisoftu na zakup mediów w modelu programmatic

Firma doradczo-audytorska Stars prowadzi dla Ubisoftu przetarg na wybór dostawcy usług zarządzania zakupem mediów w modelu programmatic (tzw. trading desk) w oparciu o technologię z jakiej korzysta reklamodawca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Obecnie za zakup mediów w modelu programatycznym Ubisoftu odpowiadają Xaxis (Group M) we współpracy z Mindshare. Obie firmy uczestniczą w postępowaniu, które obecnie jest w końcowej fazie. Przetarg ma zasięg regionalny, obejmuje Europę Centralną i Wschodnią.

Audytor odpowiada m.in. za wsparcie w procesie zatrudnienia i wyszkolenia członków zespołu oraz wdrożenie operacyjne całego projektu przy użyciu dostępnych narzędzi. Sam nie będzie dokonywać zakupu mediów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa