Stefan Augustyn szefem marketingu i komunikacji Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Stefan Augustyn objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu i komunikacji  Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (LSSE).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Augustyn będzie odpowiadał za budowanie wizerunku spółki i należącej do niej fundacji oraz wsparcie działań komunikacyjnych firm i koncernów, które zainwestowały na terenie LSSE. Funkcję tę będzie łączył z kompetencjami rzecznika prasowego.

- W tym roku przypada 25-lecie funkcjonowania LSSE. To świetna okazja do nowego spojrzenia na komunikację oraz przede wszystkim pokazanie roli spółki w budowaniu gospodarczej przewagi regionu - miliardy od światowych koncernów na rozwój oraz tysiące nowych miejsc pracy. Komunikacyjnymi działaniami chcemy podkreślić ten potencjał. Cieszę się, że w nowym miejscu będę mógł wykorzystać moje doświadczenie w budowaniu długotrwałych, dobrych relacji z mediami, samorządem oraz biznesem, co przynosi konkretne rezultaty. Mam przekonanie, że wspólnie z moim zespołem sprawimy, że o spółce, fundacji oraz inwestorach będzie głośno - zapowiada Stefan Augustyn.

Poprzednio w PayEye

Stefan Augustyn w 2020 r. objął stanowisko PR & communications Managera oraz rzecznika prasowego w polskim fintechu PayEye.

Przez 10 lat spełniał się zawodowo jako dziennikarz w radiu, mediach elektronicznych i prasie (m.in. Słowo Polskie, Gazeta Wrocławska). Na stałe jednak związał się z branżą public relations pełniąc funkcję m.in. rzecznika prasowego Kongresu Regionów, Urzędu Miejskiego w Świdnicy czy Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.

Na co dzień praktyk komunikacji, szkoleniowiec oraz wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego. Od kilku lat jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii