Stefański odpowiada także za projektowanie i wdrażanie nowoczesnych procesów opartych na technologii, w tym rozwiązań wykorzystujących generatywną AI. Obejmują one zarówno realizacje tworzone w całości z użyciem narzędzi AI, jak i budowę procesów automatyzacji oraz autorskich rozwiązań wspierających zespoły obrazu i dźwięku.
Współpracuje bezpośrednio z Katarzyną Lisicką, general manager Prodigious Poland.
15 lat doświadczenia
Stefan Stefański ma ponad 15 lat doświadczenia w branży filmowej i reklamowej oraz ponad 200 zrealizowanych projektów – od dużych kampanii telewizyjnych po digital i branded content. Pracował między innymi dla marek takich jak Facebook (w tym Meta Creative Shop), Google, Canal+, Danone, Adidas, Zalando, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój, OLX, Microsoft, XTB, Orange, YES czy Betclic, współpracując z czołowymi agencjami kreatywnymi w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Ostatnio, przez ponad 2 lata, pracował w domu produkcyjnym F25 jako szef produkcji. Przedtem pełnił identyczną rolę w ATM Virtual.











