Stephen Allan, który ma 38 lat doświadczenia w branży objął stanowisko globalnego CEO w MediaCom w 2008 roku, dwa lata zakupie tej agencji przez WPP. Wcześniej był prezesem GroupM Wielka Brytania, a wcześniej przez wiele lat był prezesem brytyjskiego MediaComu.
Lawson zaczynał pracę w MediaCom jako media planner w latach 90. Awansował na stanowisko CEO MediaCom Wielka Brytania w 2006 roku, dwa lata później został CEO w regionie EMEA.
- Moja decyzja o ustąpieniu była najtrudniejsza, jaką podjąłem podczas 38-letniej kariery w MediaCom, ale zdecydowałem, że nadszedł czas, aby wykorzystać wszystko, czego się nauczyłem, budując i rozwijając prawdziwie globalną się. Jestem podekscytowany, że zastosuję to wszystko podejmując nowe wyzwanie - powiedział Stephen Allan. Dalszych planów zawodowych jednak nie zdradził.

Funkcję globalnego CEO MediaComu obejmie 1 lipca br. Nick Lawson.
MediaCom zatrudnia około 8 tys. osób w sieci 125 biur na całym świecie.











