Stolbud Włoszczowa: Otwórz się na przyjazne ceny

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa stolarki drewnianej Stolbud Włoszczowa. Akcja przebiega pod hasłem „Otwórz się na przyjazne ceny”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania stolarki drewnianej produkowanej przez zakład Stolbud Włoszczowa podkreśla jej wysoką jakość i nowoczesny design. Akcja pod hasłem „Otwórz się na przyjazne ceny” wspiera promocję, w ramach której wybrane produkty z tego asortymentu są dostępne w niższych cenach.

grafika

Działania reklamowe są prowadzone w prasie (magazyny ogólnobudowlane, poradnikowe i wnętrzarskie) oraz internecie (portale branżowe i wykończeniowe).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela