Stopklatka TV w czołówce kanałów filmowych. Hitem „Krzyżacy”

Kanał filmowy Stopklatka TV w pierwszych dniach nadawania osiągnął  ok. 0,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Dało to stacji trzecie miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych w Polsce. - Jesteśmy zadowoleni z wyników - mówi nam Agnieszka Sadowska z zarządu Stopklatki.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Stopklatka TV nadaje od 15 marca br., ale monitoringiem Nielsen Audience Measurement objęta została od 17 marca br. Z danych telemetrycznych za okres od tego dnia do 26 marca br. - przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl - wynika, że Stopklatka TV miała średnio 34 tys. widzów w każdej minucie.

Udział nowej stacji w grupie 4+ wyniósł 0,52 proc. Dało to Stopklatce TV trzecie miejsce w kategorii kanałów filmowo-serialowych. Liderem był w niej kanał TVP Seriale z 1,32 proc. udziału, a drugie miejsce zajęła ATM Rozrywka z 0,64 proc. udziału. Słabiej od Stopklatki TV wypadały zaś AXN (0,50 proc.) i Kino Polska (0,42 proc.) .

Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 nowa telewizja zajęła czwarte miejsce z udziałem na poziomie 0,51 proc. Liderem tu był także kanał TVP Seriale z wynikiem 1,56 proc., a lepiej od nowej stacji wypadły też ATM Rozrywka (0,82 proc.) i AXN (0,63 proc.). Stopklatka TV była jednak lepsza od Kino Polska (0,45 proc.).

Top 5 kanałów filmowo-serialowych w Polsce

Nadawca jest zadowolony z wyników oglądalności Stopklatki TV w pierwszych dniach jej nadawania. Agnieszka Sadowska , członek zarządu Stopklatki SA, informuje, że stacja miała jeszcze większy udział wśród odbiorców, którzy korzystają wyłącznie z telewizji naziemnej - było to ponad 1,2 proc. w obydwu grupach. - Nie osiągnęliśmy jeszcze zakładanego zasięgu technicznego, co ma się wydarzyć w najbliższych miesiącach i na pewno wpłynie na wzrost oglądalności - dodaje Sadowska.

Właściciele Stopklatki TV zakładają, że do końca roku osiągnie ona 1 proc. udziału w grupie komercyjnej.  - Jest to naszym zdaniem realne. Cały czas przyglądamy się szczegółowo preferencjom naszych widzów i na bieżąco dostosowujemy ramówkę na kolejne tygodnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Sadowska.

W okresie od 17 do 26 marca br. najwięcej widzów zgromadził film „Krzyżacy”, nadany w Stopklatce TV w niedzielę 23 marca br. o godz. 12.50. Obejrzało go 227 tys. widzów przy udziale na poziomie 1,92 proc. Kolejne pozycje zajęły takie filmy jak „Iluzjonista” (112 tys. widzów) i „Syzyfowe prace” (107 tys.). Obie te produkcje także nadano 23 marca ub.r.

Najpopularniejsze pozycje w Stopklatce TV

Stopklatka TV nadaje na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, dostępna jest też w platformach Cyfrowy Polsat i nc+ oraz w sieciach kablowych UPC, Toya i Inea. W jej ramówce znajduje się zarówno kino polskie, europejskie, jak hollywoodzkie. Stacja jest wspólną własnością Kino Polska TV i Agory (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji