Strony Next Infor rok po roku: wieszjak.pl mocno w górę, infor.pl w dół

Wśród serwisów Grupy Next Infor w 2011 roku zdecydowanie największy wzrost odwiedzalności zanotował wieszjak.pl. Natomiast mniej użytkowników odsłon miały infor.pl, gotujmy.pl i rynekmedyczny.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Megapanel PBI/Gemius przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że wieszjak.pl jest obecnie zdecydowanie najpopularniejszym serwisem Grupy Next Infor - w styczniu br. odwiedziło go 2,2 mln użytkowników, wykonując 15 mln odsłon. Przy czym jeszcze więcej odsłon - prawie 17 mln - zanotował dziennik.pl, który podobnie jak gazetaprawna.pl i infor.pl miał po ponad milion real users. Przy czym przeciętny użytkownik spędził na dziennik.pl prawie dwa razy więcej czasu niż średni użytkownik wieszjak.pl czy gazetaprawna.pl, a o jedną trzecią więcej niż w przypadku infor.pl.

W skali roku zasięg wieszjak.pl zwiększył się o 700 tys. real users i ok. 7 mln odsłon, a użytkownik przebywał w nim miesięcznie półtorej minuty dłużej. Przypomnijmy, że na początku ub.r. w serwis rozbudowano o podstrony dom.wieszjak.pl (więcej na ten temat) i zdrowie.wieszjak.pl (więcej). Spore wzrosty odwiedzialności zanotowały też dziennik.pl i di.com.pl (Dziennik Internautów).

Z drugiej strony infor.pl miał w styczniu br. ponad 150 tys. użytkowników i 1,6 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a gotujmy.pl i rynekmedyczny.pl - po ponad 100 tys. real users i 300 tys. odsłon mniej.

W skali roku miesięczny zasięg wszystkich stron Grupy Next Infor wzrósł o ok. 600 tys. real users. Przy czym na początku ub.r. Grupa przejęła serwis commed.pl, a pod koniec - motoforum.pl. 

Prowadzeniem stron Grupy Next Infor zajmują się trzy różne spółki należące do Grupy Infor PL. Next.pl (do połowy ub.r. funkcjonująca pod nazwą Infornext.pl) odpowiada za serwisy lifestylowe, specjalistyczne i społecznościowe (m.in. wieszjak.pl, czywiesz.pl, gotujmy.pl, rynekmedyczny.pl, commed.pl, motoforum.pl, prawnik.pl i prawnikow.pl), Infor Biznes - za strony ogólnotematyczne i biznesowe (dziennik.pl, di.com.pl, forsal.pl, gazetaprawna.pl, totalmoney.pl), a Infor Expert - za serwisy specjalistyczne wchodzące w skład portalu infor.pl.

W skali roku to strony lifestyle’owe Grupy Next Infor najbardziej zyskały na zasięgu - przede wszystkim dzięki wzrostowi odwiedzialności wieszjak.pl. Natomiast serwisy z kategorii informacji i publicystyki oraz biznesu, finansów i prawa zanotowały nieznaczne zmiany liczby użytkowników i odsłon oraz zasięgu procentowego.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online