Były szef właściciela Lotto z nową posadą. W gigancie bukmacherskim

Do zarządu firmy bukmacherskiej STS dołączył Olgierd Cieślik, w latach 2017–2024 prezes Totalizatora Sportowego, właściciela m.in. marki Lotto.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Były szef właściciela Lotto z nową posadą. W gigancie bukmacherskim
Olgierd Cieślik, fot. materiały prasowe

Olgierd Cieślik – jak zapowiedziano w komunikacie STS – będzie członkiem zarządu ds. operacyjnych. Razem ze wiceprezesem Zdzisławem Kostrubałą będzie zarządzać działalnością firmą.

Zaznaczono, że Radim Haluza jako prezes nadal będzie nadzorował integracją działań związanych ze strategią #United oraz koordynacją współpracy wszystkich podmiotów należących do koncernu Entain: STS, SuperSport, minus5 i Betsys.

Olgierd Cieślik 7 lat na czele Totalizatora Sportowego

Olgierd Cieślik od 2017 do lutego 2024 roku był prezesem Totalizatora Sportowego . – Dochody Totalizatora Sportowego rosną dynamicznie, w tym roku prognozy pokazują, że przekroczymy 51 mld zł przychodów, co przełoży się również na wysokie wzrosty, jeśli chodzi o przekazywane przez nas pieniądze w formie dopłat na bardzo ważne dziedziny życia społecznego – sport i kulturę, ale również, jeśli chodzi o wpływy do skarbu państwa – podsumowywał pod koniec 2023 roku.

Przed przejściem do Totalizatora Sportowego Cieślik przez półtora roku był dyrektorem finansowym firmy marketingowo-technologicznej Netizens.

Wcześniej był m.in. szefem firmy Platinum Investment oraz dyrektorem finansowym AT Grouop.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC