Studio PRowokacja wypromuje maszynkę do golenia dla kobiet Hydro Silk

Agencja public relations studio PRowokacja odpowiada za wsparcie działań związanych z wprowadzeniem na rynek nowych maszynek Wilkinson.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Studio PRowokacja wypromuje maszynkę do golenia dla kobiet Hydro Silk

Marka Wilkinson wprowadziła na rynek nową maszynkę do golenia dla kobiet Hydro Silk. Ich debiut wspiera kampanią opartą m.in. na działaniach public relations i współpracy z influencerami.

Za ich realizację odpowiada agencja studio PRowokacja. Kampania potrwa do lipca br.

Obecna współpraca to już piąty projekt realizowany dla marki Wilkinson przez studio PRowokacja. Agencja pracuje projektowo dla marki od 2012 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące