Studio PRowokacja wypromuje maszynkę do golenia dla kobiet Hydro Silk

Agencja public relations studio PRowokacja odpowiada za wsparcie działań związanych z wprowadzeniem na rynek nowych maszynek Wilkinson.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Studio PRowokacja wypromuje maszynkę do golenia dla kobiet Hydro Silk

Marka Wilkinson wprowadziła na rynek nową maszynkę do golenia dla kobiet Hydro Silk. Ich debiut wspiera kampanią opartą m.in. na działaniach public relations i współpracy z influencerami.

Za ich realizację odpowiada agencja studio PRowokacja. Kampania potrwa do lipca br.

Obecna współpraca to już piąty projekt realizowany dla marki Wilkinson przez studio PRowokacja. Agencja pracuje projektowo dla marki od 2012 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji