Subfundusz UniAkcje Dywidendowy reklamowany jako „solidny grunt dla owocnych inwestycji”

Ruszyła kampania wprowadzonego właśnie do oferty Union Investment TFI subfunduszu UniAkcje Dywidendowy. Akcję przygotowały i realizują agencja S4 i dom mediowy Lowe Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Motywem głównym kampanii subfunduszu UniAkcje Dywidendowy jest drzewo, które wyda dorodne owoce tylko wtedy, gdy jest zdrowe i dobrze ukorzenione. Ma to symbolizować, że satysfakcjonujące zyski można osiągać wówczas, gdy proces inwestycyjny jest stabilny oraz ma podstawy w spółkach o solidnych fundamentach. Celem akcji jest pokazanie potencjalnym inwestorom strategii lokowania kapitału innej niż oparta wyłącznie na wzroście wycen spółek i zachęcenie do zarabiania na dywidendach poprzez subfundusz UniAkcje Dywidendowy.

grafika

Kampania rozpoczęła się 3 czerwca od etapu pre-launchowego obejmującego działania sponsoringowe w TVN CNBC. Od 10 lipca trwa właściwa odsłona akcji - w prasie (advertoriale m.in. w „Rzeczpospolitej”, tygodnikach opinii i miesięcznikach dla mężczyzn), internecie (reklamy w Bankier.pl, Money.pl, Forsal.pl, GazetaPrawna.pl, Gazeta.pl; aktywności w serwisach Facebook, LinkedIn, Goldenline i Google+) oraz radiu (konkurs w Radiu PiN).

Kreację kampanii - zaplanowanej na 4 tygodnie - przygotowała agencja S4, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media (dawniej PanMedia Western).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"