PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Facebook i Instagram z płatnymi subskrypcjami bez reklam w Europie
Facebook i Instagram z płatnymi subskrypcjami bez reklam w Europie
OnlyFans dalej rośnie. Ma 240 mln użytkowników i ponad 0,5 mld dol. zysku
OnlyFans dalej rośnie. Ma 240 mln użytkowników i ponad 0,5 mld dol. zysku
Spotify podnosi ceny subskrypcji
Viaplay droższe na urządzeniach Apple
Viaplay droższe na urządzeniach Apple
Za Facebook i Instagram trzeba płacić. Cena za Meta Verified za wysoka?
Za Facebook i Instagram trzeba płacić. Cena za Meta Verified za wysoka?
Płatny Facebook i Instagram także w Polsce. Ile kosztuje?
Płatny Facebook i Instagram także w Polsce. Ile kosztuje?
Viaplay z zadyszką i wymienia szefa. Spółka przeceniona o 60 proc. „Musi uciekać do przodu”
Viaplay z zadyszką i wymienia szefa. Spółka przeceniona o 60 proc. „Musi uciekać do przodu”
Koniec Netfliksa na czyimś koncie. Platforma blokuje polskich użytkowników
Koniec Netfliksa na czyimś koncie. Platforma blokuje polskich użytkowników
Odchodzi szef Viaplay Group. Firma obniża prognozy, bo inflacja szkodzi streamingowi
Odchodzi szef Viaplay Group. Firma obniża prognozy, bo inflacja szkodzi streamingowi
Viaplay z ofertą licencji dla lokali gastronomicznych
Viaplay z ofertą licencji dla lokali gastronomicznych
newonce otwiera dla wszystkich treści. Podcasty wracają do serwisów streamingowych
newonce otwiera dla wszystkich treści. Podcasty wracają do serwisów streamingowych
Disney+ rozsyła maile o zmianach w abonamencie
Disney+ rozsyła maile o zmianach w abonamencie
Netflix każe płacić za udostępnianie konta. Droższa subskrypcja w USA i Europie
Netflix każe płacić za udostępnianie konta. Droższa subskrypcja w USA i Europie
Netflix zyskał klientów głównie w Azji. Będą nowości w pakiecie z reklamami
Netflix zyskał klientów głównie w Azji. Będą nowości w pakiecie z reklamami
W tym roku Netflix uzyska do 10 mln globalnych subskrybentów korzystających z pakietu reklamowego
W tym roku Netflix uzyska do 10 mln globalnych subskrybentów korzystających z pakietu reklamowego
Twitter Blue w Europie pod lupą rynkowego regulatora