'Sukienka z okienka' w kampanii CH Promenada

Pod hasłem "Sukienka z okienka" przebiega kampania reklamowacentrum handlowego Promenada. Akcja jest prowadzona na warszawskichautobusach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona właśnie kampania warszawskiego centrum handlowegoPromenada ma charakter wizerunkowy, stanowiąc kolejną odsłonę seriireklamowej tego miejsca utrzymanej w konwencji bajkowej. Przekazpod hasłem "Sukienka z okienka" ma być zaproszeniem do robieniazakupów w tym centrum.

Akcja od połowy maja jest prowadzona na warszawskich autobusach.Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Paralotna.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela