Spot z kampanii pokazuje, jak Cezary Kosiński przypadkowo nakrywa swoją córkę na spotkaniu z kolegą i stara się SMS-owo uzyskać od niej wyjaśnienia. Ma to podkreślać, że w ramach oferty Superduet we wszystkich wariantach użytkownicy oprócz nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci w kraju otrzymują nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y.
T-Mobile wprowadził taryfy Superduet w styczniu br. W pierwszej odsłonie kampanii reklamującej tę ofertę wystąpiła Maja Ostaszewska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-zasieg-lte-ponad-9-tysiecy-stacji-z-obsluga-tej-sieci ##
Tłem muzycznym nowej reklamy jest piosenka „Don’t worry, be happy” Bobby’ego McFerrina. Jednocześnie T-Mobile Polska prowadzi promocję, w której daje użytkownikom gratis 20 GB internetu. W reklamach tej oferty występuje Bogusław Linda.

Nowa akcja reklamująca Superduet jest prowadzona od 8 kwietnia w telewizji, internecie, prasie, radiu, na outdoorze (m.in. na nośnikach digital signage) oraz w punktach sprzedaży T-Mobile.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Bridge2Fun, a materiały BTL - agencja ARC Worldwide. Za działania w internecie odpowiada agencja Liquid Thread, za aktywności w social media - Agencja Warszawa a za planowanie mediów - dom mediowy Starcom.











