Suzuki Day&night pierwszy raz w reklamie zewnętrznej

Koncern Suzuki Motor Poland po raz pierwszy zdecydował się na reklamowanie swoich produktów w technice day &nigh

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania "Ignis - teren miejski" obejmuje 85 powierzchni na nośnikach AMS typu backlight w całej Polsce i trwać będzie od 1 lutego do 15 marca. Layout przedstawia samochód - model Ignis - w trakcie jazdy po mieście. Na layoucie dziennym pojazd prezentowany jest na tle błękitnego nieba. Na layoucie nocnym Ignis jedzie w

ciemnościach, z włączonymi światłami mijania. Na obu wersjach layoutu w tle przedstawione jest nowoczesne miasto. "Cieszymy się, że Klienci zaczynają korzystać z możliwości reklamy zewnętrznej w niestandardowy sposób." - mówi Sławomir Jędrzejewski, Wiceprezes Zarządu AMS i Dyrektor ds. Sprzedaży.

Z doświadczeń AMS-u wynika, że kampanie niestandardowe - wykorzystujące różnego rodzaju możliwości prezentowania plakatów - uzyskują znakomite wyniki w badaniach postrzegalności. Jedna z nich, organizowana pod koniec ubiegłego roku, dzięki zastosowaniu kreatywnych rozwiązań osiągnęła prawie 14% przypomnienia spontanicznego, przy średniej z dotychczasowych pomiarów wynoszącej 5,2% (badanie na zlecenie AMS przeprowadził Instytut Mareco).

"Sądzę, że jest to wyraźna wskazówka dla Klientów - im ciekawsza, bardziej intrygująca forma plakatu - tym lepsza postrzegalność" - komentuje Jędrzejewski.

Technika day&night od dłuższego czasu z powodzeniem wykorzystywana jest w kampaniach na nośnikach typu citylight. Day&night jest nowoczesną techniką druku, polegającą na zadrukowaniu wybranych części obu stron plakatu. Pozwala to uzyskać interesujące efekty w postaci dwóch różnych layoutów - innego za dnia, innego w nocy.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Wizard, zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów