Świat Gwiazd wkrótce na ekranach telewizyjnych. Partnerstwo ze Stargaze

Grupa Iberion nawiązuje strategiczne partnerstwo ze Stargaze - platformą i kanałem telewizyjnym dedykowanym twórcom internetowym. W ramach współpracy, treści serwisu show biznesowego Świat Gwiazd już wkrótce będą dostępne także na ekranach telewizorów

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Świat Gwiazd wkrótce na ekranach telewizyjnych. Partnerstwo ze Stargaze
materiał Stargaze

Stargaze oferuje twórcom internetowym dostęp do tradycyjnego medium, a widzom wyselekcjonowane treści bez ingerencji algorytmów. Projekt obejmuje zarówno kanał TV, jak i rozwiązania VOD, modele subskrypcyjne oraz transmisje na żywo. Kanał będzie działał na koncesji przyznanej w Czechach.

Dzięki współpracy treści Świata Gwiazd wkrótce trafią na ekrany telewizorów. Widzowie zobaczą w ramówce m.in. wywiady prowadzone przez Andrzeja Sołtysika czy Mateusza Szymkowiaka.

– Iberion zawsze stawia na rozwój i nowe technologie. Stargaze daje nam możliwość wejścia z treściami wideo na telewizję, aplikacje mobilne i smart TV - czyli tam, gdzie dziś są widzowie. To naturalny krok, by jeszcze lepiej monetyzować nasze treści i pokazać je w profesjonalnym formacie – zapowiada Karolina Szmulewicz, chief media officer Iberionu.

Stargaze zapewnia twórcom stabilne źródła przychodów i zwiększoną widoczność dzięki obecności w telewizji ogólnopolskiej. Partnerstwa, takie jak to z Iberionem, mają być kluczowym czynnikiem rozwoju projektu - zapowiada nadawca.

– Stargaze tworzymy po to, aby łączyć świat cyfrowych twórców i wydawców z siłą telewizji. Współpraca z Iberionem i marką Świat Gwiazd to dowód, że największe redakcje widzą w naszym projekcie realną wartość - nowe możliwości dystrybucji, monetyzacji i dotarcia do odbiorców w jakości premium - podkreśla Łukasz Wysocki, VP partnerships EMEA & Country lead Poland w Tivio Studio.

Kolejne ogłoszenia partnerstw medialnych i twórców internetowych już wkrótce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku