Stargaze oferuje twórcom internetowym dostęp do tradycyjnego medium, a widzom wyselekcjonowane treści bez ingerencji algorytmów. Projekt obejmuje zarówno kanał TV, jak i rozwiązania VOD, modele subskrypcyjne oraz transmisje na żywo. Kanał będzie działał na koncesji przyznanej w Czechach.
Dzięki współpracy treści Świata Gwiazd wkrótce trafią na ekrany telewizorów. Widzowie zobaczą w ramówce m.in. wywiady prowadzone przez Andrzeja Sołtysika czy Mateusza Szymkowiaka.

– Iberion zawsze stawia na rozwój i nowe technologie. Stargaze daje nam możliwość wejścia z treściami wideo na telewizję, aplikacje mobilne i smart TV - czyli tam, gdzie dziś są widzowie. To naturalny krok, by jeszcze lepiej monetyzować nasze treści i pokazać je w profesjonalnym formacie – zapowiada Karolina Szmulewicz, chief media officer Iberionu.
Stargaze zapewnia twórcom stabilne źródła przychodów i zwiększoną widoczność dzięki obecności w telewizji ogólnopolskiej. Partnerstwa, takie jak to z Iberionem, mają być kluczowym czynnikiem rozwoju projektu - zapowiada nadawca.
– Stargaze tworzymy po to, aby łączyć świat cyfrowych twórców i wydawców z siłą telewizji. Współpraca z Iberionem i marką Świat Gwiazd to dowód, że największe redakcje widzą w naszym projekcie realną wartość - nowe możliwości dystrybucji, monetyzacji i dotarcia do odbiorców w jakości premium - podkreśla Łukasz Wysocki, VP partnerships EMEA & Country lead Poland w Tivio Studio.

Kolejne ogłoszenia partnerstw medialnych i twórców internetowych już wkrótce.











