Świąteczna odsłona "Prawdziwych historii" w reklamie Otomoto

Serwis Otomoto ruszył z nową odsłoną kampanii „Prawdziwe Historie", tym razem nawiązującą do świąt. Działania realizowane są m.in. za pośrednictwem radia, telewizji, a kadry ze spotu będą widoczne na billboardach i przystankach autobusowych i tramwajowych w całej Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Świąteczna odsłona "Prawdziwych historii" w reklamie Otomoto

W nowej odsłonie kampanii “Prawdziwe historie” przedstawiono historię babci i wnuczki, sprzedających Wartburga, o którego przez lata dbał dziadek - pierwszy właściciel samochodu. 

Działania obejmują nie tylko social media, ale także telewizję, radio oraz reklamy w przestrzeniach miejskich.

- Święta to idealny moment, aby marzenia stawały się rzeczywistością. W domach Polaków te marzenia to często samochody: dla jednych stoją one w przydomowym garażu dziadka - jak w mojej ulubionej historii o Wartburgu, a dla innych są to nowe egzemplarze, prosto z salonu samochodowego. Bardzo się cieszę, że w spełnianiu wszystkich tych marzeń Otomoto pomaga już od 20 lat - mówi Agnieszka Czajka, general manager Otomoto/ OLX Group.

Dzięki tej kampanii marka chce się pokazać nie tylko od strony "miejsca", w którym można kupić i sprzedać pojazd, ale także jako platforma, która inspiruje i buduje więzi. Każda nowa historia, każdy kolejny spot i każdy komentarz mają pokazywać, że Otomoto to marka, która rozumie Polaków i ich miłość do motoryzacji. 



Świąteczny spot Otomoto jest emitowany w telewizji, radiu i internecie. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych i internecie, widoczna będzie także na nośnikach OOH. Za koncept kreatywny, koordynację kampanii 360, a także produkcję spotu odpowiada agencja MADOGZ. Reżyserem spotu jest Jan Foryś. Za zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare. 

Świąteczna odsłona kampanii jest elementem platformy komunikacyjnej „Tu się tworzą historie", która oddaje głos prawdziwym ludziom i ich miłości do motoryzacji.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online