Kreacja prowadzonych od początku listopada kampanii promocyjnychofert Play na abonament, mix i dla firm ma w oryginalny sposóbnawiązywać do świąt Bożego Narodzenia. Głównym motywemwykorzystywanych w akcji materiałów BTL i wystrojów wnętrz punktówsprzedaży tej sieci są wycinanki, które wyglądają jak płatkiśniegu, ale równie dobrze mogą być ażurowymi bombkami czyłańcuchami na choinki. Warstwa wizualna kampanii nie zawieratradycyjnych barw świątecznych, co ma ją wyróżniać wśród innychakcji tego typu.
Kreacje materiałów BTL promujących poszczególne oferty sązróżnicowane - np. te reklamujące usługi biznesowe pokazują biurofirmy po imprezie świątecznej. Ofertę na abonament promują ulotki,plakaty, hangery i naklejki witrynowe, mix - ulotki, plakaty ihangery, a ofertę dla firm - ulotki i plakaty. Wszystkie materiaływykorzystywane w tej akcji przygotowała agencja reklamowa ChangeConnections.












