W ramach promocji świątecznych klienci nc+ mogą liczyć na dostęp do ośmiu kanałów premium z rodziny Canal+ do pięciu miesięcy w prezencie, multiroom i internet na cały rok bez opłat oraz tablet LG za 1 zł.
W spocie przygotowanym na potrzeby kampanii zobaczyć można ludzi wcielających się w św. Mikołajów, których szef wylicza świąteczne oferty nc+. Reklamę oglądać można na antenach TVP1, TVP2, TVN oraz w stacjach tematycznych m.in. z portfolio TVP, TVN, nc+, VIMN Polska, Discovery Networks, FOX International Channels czy Disney’a.
Kampania jest prowadzona też w prasie, radiu (pakiety RMF 3D, ZET Total oraz Muzo.fm i TOK FM), a także w internecie (m.in. Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Interia.pl, Onet, Facebook, YouTube) i sieci kin Cinema City. Towarzyszy jej specjalny serwis internetowy prezenty.ncplus.pl.

Strategia i kreacja kampanii została przygotowana we współpracy z agencją 2012. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Havas Media. Działania promocyjne prowadzone będą do końca grudnia br.











