Szalone, kultowe samochody w reklamie sieci Walmart

"Famous Cars" to nowa kampania sieci amerykańskich hipermarketów Walmart, bazująca na rozpoznawalności kultowych aut, które "zagrały" w klasykach kina z lat 80.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Celem nowej kampanii popularnego w Stanach detalisty jest wypromowanie nowej usługi odbioru zakupów bez wychodzenia z auta - „Walmart Grocery Pickup”.

W rytm muzycznego motywu "Cars" Gary'ego Numana, w częściowo animowanym spocie, pojawiają się znane z hitowych filmów lat 80. samochody. To między innymi żółty VW Beetle znany z "Bumblebee", Jeep Wranglers z "Parku Jurajskiego" czy Ecto-1  z "Pogromców duchów".

Walmart promuje w ten sposób nową usługę, która polega na odbiorze zakupów bez wychodzenia z auta "niezależnie od tego, co prowadzisz" - jak deklarują twórcy kampanii. Na razie, w ten sposób można odbierać tylko produkty spożywcze.

Premierowo spot pokazano w przerwie reklamowej ceremonii wręczenia Złotych Globów.

Za kreację kampanii odpowiada Department W., wewnętrzna agencja pracująca dla Walmart z ramienia grupy Publicis. Spot wyprodukowało studio Hungry Man, za reżyserię odpowiada zaś Wayne McClammy. Animacje przygotowały The Mill LA, Industrial Light & Magic

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"