„Szczęśliwej szkoły, bezpiecznej drogi” z Wartą

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Warta zaangażowało się w kampanię społeczną Radia Kolor „Szczęśliwej szkoły, bezpiecznej drogi". Akcja ma na celu zwrócenie uwagi kierowcom, że rozpoczyna się rok szkolny i trzeba zachować szczególną ostrożność w okolicach szkół.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Kampania Radia Kolor świetnie wpisuje się w naszą działalność. Dla ubezpieczyciela oferującego ubezpieczenia na życie bezpieczeństwo rodziny,w tym ochrona życia i zdrowia najmłodszych, odgrywa priorytetową rolę. Ta prewencyjna, ważna społecznie akcja, ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa dzieci na drodze. Realizując takie inicjatywy, chcemy promować odpowiedzialne zachowania i postawy nie tylko wśród najmłodszych, ale też wśród dorosłych. To ich odpowiedzialność, wyobraźnia i rozsądek mogą ochronić to co najważniejsze – życie dziecka – mówi Bogusława Potacka Dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.

Kampania Radia Kolor ruszyła 26 sierpnia i potrwa do 6 września. W tygodniu poprzedzającym pierwszy dzwonek szkolny na antenie Radia Kolor emitowane będą materiały wprowadzające do akcji. Z udziałem słuchaczy wskazane też zostaną najbardziej niebezpieczne skrzyżowania w okolicy warszawskich szkół.

Z początkiem roku szkolnego, akcja przeniesie się na ulice Warszawy i do szkół. Codziennie rano przedstawiciele Radia Kolor oraz policjanci ze Stołecznej Policji będą patrolować ulice przed trzema wybranymi szkołami. Przykładni kierowcy zostaną nagrodzeni „Świadectwem Wzorowego Kierowcy”. Reporterzy Radia Kolor na bieżąco będą relacjonować przebieg akcji.

Ważnym elementem przedsięwzięcia będą też zajęcia edukacyjne prowadzone przez policjantów z Wydziału Ruchu Drogowego w Warszawie w szkołach. Dodatkowo, dzieci zostaną wyposażone w specjalne pakiety bezpieczeństwa, które zawierają elementy odblaskowe. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele