Do zadań Krzysztofa Wąsowskiego należało doradztwo strategiczne i wsparcie zarządu w podejmowaniu decyzji, a także monitorowanie i raportowanie działań marketingowych w obszarze usług IT i outsourcingu.
– W praktyce oznaczało to pracę zarówno analityczną, jak i koncepcyjną – analizowałem rynek, rekomendowałem działania optymalizacyjne i przygotowywałem raporty oraz prezentacje dla kierownictwa – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Wąsowski.
Wąsowski brał też udział w tworzeniu strategii marketingowej i contentowej, opracowaniu brandbooka, a także przebudowie struktury działu marketingu. Przy współpracy z agencjami rozpoczął również działania wizerunkowe w mediach.
Ten etap kariery był dla mnie bardzo wartościowy. Dał mi możliwość połączenia perspektywy strategicznej z operacyjną, a jednocześnie nauczył, jak skutecznie współpracować z zespołem i partnerami zewnętrznymi. Traktuję to jako bardzo ciekawą przygodę, z której wyniosę bardzo dużo wartościowych relacji i doświadczeń

Wąsowski przed dołączeniem do Rits pracował przez ponad 3 lata w firmie Coliers, gdzie zajmował się marketingiem B2B. Za ten obszar odpowiadał wcześniej przez cztery lata w Deloitte Digital. Doświadczenie gromadził też w grupie reklamowej Dentsu Polska, w Antyweb.pl i Art World.











