„Szkoda czasu na siedzenie” - Herbapol Poznań odświeża Alax

W prasie, radiu, internecie, aptekach i na outdoorze rusza kampania wspierająca relaunch preparatu Alax (Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol). Akcję przygotowały i realizują firmy Sales Link, MPG, TBWA PR i Freshpharma.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Alaxu, ziołowego preparatu na zaparcia, przebiega pod hasłem „Szkoda czasu na siedzenie”, a motywem przewodnim wszystkich przekazów jest symbol tronu. W taki sposób akcja ma z jednej strony promować odświeżony wizerunek marki, a z drugiej - zwrócić uwagę odbiorców na problematykę zaparć i skuteczne sposoby na walkę z nimi. Istotnym elementem działań jest również promowanie regularnej aktywności fizycznej i odpowiedniej diety

grafika

Akcja reklamowa obejmuje radio (m.in. RMF FM i RMF Maxxx), prasę (magazyny kobiece, czasopisma branżowe skierowane do lekarzy i farmaceutów), internet (reklamy AdSense i AdWord, specjalny serwis nazaparcie.pl), apteki (materiały POS, m.in. bilonownice i torby reklamowe) oraz outdoor. Działania będą prowadzone do końca kwietnia.

Koncepcją i kreacją kampanii oraz produkcją wykorzystywanych w niej reklam zajęła się agencja Sales Link (Grupa TBWA), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol oraz dom mediowy MPG. Działania PR prowadzi agencja TBWA PR, a relacjami z aptekami internetowymi zajmuje się agencja Freshpharma.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych