Program lojalnościowy „Szkoły pełne talentów” został oparty na znanej formule benefitów za zrobione zakupy. Za produkty kupione w Lidlu między 5 września a 13 listopada br. można było zdobywać vouchery - „talenciaki” - które następnie klienci mogli przekazywać do szkół. Placówki mogą kolei wymieniać „talenciaki” na pomoce naukowe, sprzęt sportowy i elektroniczny.
Akcja „Szkoły pełne talentów” przygotowana została we współpracy z firmą TCC Global - agencją marketingu lojalnościowego. Ambasadorami akcji byli Robert i Anna Lewandowscy.
W akcję zaangażowało się 10,5 tys. szkół
Jak wynika z najnowszych informacji, klienci Lidla w ramach programu lojalnościowego „Szkoły pełne talentów” zebrali łącznie 26 mln „talenciaków”. Vouchery zostały przekazane do 10,5 tys. szkół, które zaangażowały się w akcję.

- Zaangażowanie szkół przeszło nasze oczekiwania. Wiedzieliśmy, że tego typu akcje cieszą się popularnością na południu i zachodzie Europy, ale założyliśmy, że liczba dołączających do niej szkół w Polsce wyniesie około 30 proc.. Dziś, kiedy kończymy akcję, widzimy że zapotrzebowanie na takie kampanie jest w Polsce dużo większe. Wzięło w niej dział ponad 44 proc. szkół - komentuje Carlos Kruszewski Pinto, client director Eastern Europe w TCC Global.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-portfele-plesn-prezent-swiateczny-krytyka,7169736612567169a ##
Mimo że akcja w sklepach oficjalnie zakończyła się 13 listopada, to szkoły mają jeszcze szansę wygrać w losowaniu nagrody głównej w „Wielkiej szkolnej loterii” zaplanowanym na 25 listopada oraz mogą nadal wymieniać „talenciaki” na nagrody.











