W nowej reklamie Plusa ambasador marki, Szymon Majewski, chwali abonamenty operatora na basenie. Występuje w roli ratownika na pływali, gdzie rozmawia z rodzicami jednej z dziewczynek o ofercie Plusa.
Spot emitowany jest w telewizji i internecie.
Za kreację odpowiada Scholz&Friends Warszawa, za produkcję TFP, a za postprodukcję Televizor.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum. Spot wyreżyserował Piotr Janowski.

W poprzednich kampaniach Plusa z Szymonem Majewskim promowano internet światłowodowy, GigaBank w Plusie na Kartę oraz ofertę dla rodzin i firm.
Plus oferuje abonamenty dla rodzin za 30, 40, 50 lub 75 złotych. Do abonamentu można dokupić usługi dodatkowe, takie jak HBO GO, Tidal, Ipla z dostępem do transmisji Champions League.
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 10,69 mld zł przychodów sprzedażowych i 816,1 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalała o 1,2 proc., natomiast liczba sprzedanych im usług jednostkowych wzrosła o 2,3 proc. Na koniec ub.r. firma miała sprzedane 7,34 mln jednostkowych usług (RGU) telefonii komórkowej, o 6 proc. mniej niż rok wcześniej.
Metryczka kampanii:1. Kampania: PLUS ABO WAKACJE2. Nazwa reklamy: PLUS ABO Basen3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.4. Agencja: Scholz&Friends Warszawa5. Reżyser: Piotr Janowski6. Operator obrazu: Mateusz Wichłacz7. Scenariusz: Michał Witek, Maciej Ładziński, Piotr Jakubowski8. Muzyka: „Feel The Sun 8", komp: Bob Bradley, Matt Sanchez, Steve Dymond, Harrison Stanford9. Producent: Mariusz Matwiejczuk10. Dom Produkcyjny: TFP11. Postprodukcja: Televisor12. Dom mediowy: Vizeum13. Media: TV; online; BTL











