Szymon Majewski traci popularność. Tylko 1,8 mln widzów

“Szymon na żywo” po trzech odcinkach ma o 600 tys. widzów mniej niż rok temu oglądało “Szymon Majewski Show", a jego widownia spada z wydania na wydanie. Jak podkreśla Bogdan Czaja, z-ca dyr. programowego TVN "stacja cały czas pracuje nad formatem".

pp
pp
Udostępnij artykuł:

“Szymon na żywo” emitowany jest w poniedziałki o 21.30. Po trzech odcinkach widownia formatu wynosi 1,75 mln widzów, co daje TVN średnio 12,83 proc. udziału w grupie 4+ i 13,76 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek obejrzało jeszcze ponad 2 mln osób, trzeci miał już tylko 1,52 mln oglądających.

Nowy program Majewskiego ogląda znacznie mniej widzów niż emitowany rok temu w marcu poprzedni format satyryka, czyli “Szymon Majewski Show”, który był pokazywany w tym samym paśmie. Po trzech odcinkach gromadził on bowiem 2,32 mln widzów, a udział TVN wynosił odpowiednio 17,16 proc. i 18,47 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie emisji “Szymona na żywo” TVN zajmuje trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP2, która nadaje wówczas kulisy “M jak miłość” oraz program ”Tomasz Lis na żywo”. Daje to jej 25,28 proc. udziału w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne; 20,36 proc.). Gorzej od TVN wypada za to TVP1 (“Teatr TV“, “Czas na dokument”; 7,79 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej liderem jest Polsat przed TVP2, a TVN także jest trzeci.

- Nie jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności “Szymona na żywo” - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. - To jednak nowy program, jego formuła jest cały czas dopracowywana. Nie zmieniamy planów dotyczących jego emisji - dodaje Czaja.

grafika

Z danych telemetrycznych wynika, że rozrywkowy format śledzą najchętniej kobiety, osoby po 30. roku życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

W programie “Szymon na żywo” znaleźć można rozmowy z gwiazdami prowadzone przez Szymona, parodie polityków czy śmieszne materiały z udziałem Billguuna Ariunabaatara. Producentami show są Rinke Rooyens, szef Rochstaru i Remik Maścianica.

Oglądalność “Szymona na żywo” odcinek po odcinku

Widownia formatu na tle konkurencji

Profil widowni programu  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele