Przychody grupy T-Mobile Polska w trzecim kwartale 2025 roku wyniosły1,86 mld zł, o 4,5 proc. więcej niż przed rokiem.
Na koniec września operator miał 13,64 mln klientów usług mobilnych, po wzroście rok do roku o 901 tys. Liczba abonentów zwiększyła się z 7,25 do 7,54 mln, zaś użytkowników ofert prepaidowych – z 5,49 do 6,1 mln.
Prawie pół mln klientów internetu szerokopasmowego w T-Mobile
Natomiast liczba użytkowników internetu szerokopasmowego, który T-Mobile Polska oferuje z wykorzystaniem infrastruktury innych telekomów, poszła w górę w ciągu roku z 324 do 457 tys.
– Klienci doceniają prostotę naszych nowych ofert – zgodną z naszym mottem #BurzymyBariery i wybierają w T-Mobile pełen wachlarz usług konwergentnych, co świadczy o tym, że ich wprowadzenie było dobrą decyzją – podkreślił w komunikacie prasowym Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska.

– Albowiem podejście skupione na kliencie w połączeniu z najlepszą obsługą klienta i ciągłymi działaniami na rzecz dalszej poprawy doświadczeń z korzystania z naszej sieci, to zwycięska kombinacja, która pozwala nam skutecznie konkurować na rynku. Trzeci kwartał upłynął również pod znakiem naszej silnej obecności na letnich wydarzeniach muzycznych, gdzie byliśmy obecni z ideą #BurzymyBariery, dalej promując pozytywne postawy w komunikacji między ludźmi – zaznaczył.
Firma podała, że w obszarze jej klientów korporacyjnych mocno wzrosła sprzedaż usługi Cyber Guard, a w zakresie data center – rozwiązań Business Backup i Metro Cluster.

Większy zysk i zasięg 5G
T-Mobile Polska w zeszłym kwartale wypracował 535 mln zł zysku EBITDA AL., czyli EBITDA bez kosztów leasingu. To 8,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
Operator w ciągu kwartału uruchomił sieć 5G w paśmie C na kolejnych 214 stacjach bazowych. Oferuje tę usługę już z 4 448 stacji. Natomiast 5G w paśmie 700 MHz, pozyskanym przez firmę na początku br. w aukcji częstotliwości, uruchomiono na 328 stacjach.
– Na początku roku obiecaliśmy, że w ciągu całego 2025 r. będziemy zwiększać tempo wzrostu. Trzeci kwartał to kolejny kwartał z rzędu, w którym wywiązujemy się z tej obietnicy. Dzięki strategicznym inwestycjom na rynku, najnowocześniejszej technologii i najwyższej trosce o doświadczenia klientów, dostarczamy im usługi na najwyższym poziomie. To z kolei pozwala nam skutecznie pozyskiwać nowych klientów i przekonywać ich do pozostania z nami na stałe – powiedział Juraj Andras, członek zarządu ds. finansowych w T-Mobile Polska.











