T-Mobile sprzedaje internet na sieci kolejnego operatora

T-Mobile Polska zaczęła oferować usługę internetu światłowodowego w oparciu o infrastrukturę Grupy Vectra. W zasięgu Grupy Vectra jest 6,7 mln gospodarstw domowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
T-Mobile sprzedaje internet na sieci kolejnego operatora
Salon sprzedażowy T-Mobile, fot. materiały prasowe

W ramach ruszającej właśnie współpracy T-Mobile Polska oferuje dostęp do internetu światłowodowego na sieci Grupy Vectra zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. - Robimy to, by łączyć klientów najlepszą i najbardziej niezawodną infrastrukturą, który sprosta wymaganiom nowoczesnego życia – pracy zdalnej, nauki online, streamingu w najwyższej jakości czy zaawansowanych rozwiązań smart home i prowadzenia biznesu - podkreśla w komunikacie T-Mobile.

Sieć Grupy Vectra obejmuje 6,7 mln gospodarstw domowych - zarówno w dużych miastach, jak też mniejszych miejscowościach w całym kraju. W efekcie T-Mobile z internetem światłowodowym pojawi się m.in. w Raciborzu, Łęcznej, Wąbrzeźnie, Żarnowie i Rudniku nad Sanem oraz zwiększy zasięg tej usługi m.in. w Świdnicy, Pyskowic, Gorzowa Wielkopolskiego, Ełku, Kalisza czy Stargardu.

T-Mobile i Grupa Vectra umowę o współpracy w tym zakresie podpisały w sierpniu ub.r. - To strategiczne partnerstwo nie tylko umacnia naszą pozycję jako kluczowego dostawcy infrastruktury w Polsce, ale także świadczy o wysokim poziomie naszych usług oraz potwierdza zaawansowanie technologiczne. Stały rozwój sieci pozwala nam nie tylko dostarczać wysokiej jakości usługi, ale także zwiększać ich dostępność dla kolejnych operatorów. Dla nas to potwierdzenie skuteczności naszej strategii oraz motywacja do dalszego rozwoju - komentuje Paweł Dlouchy, prezes Vectry.

T-Mobile ma ponad 300 tys. klientów światłowodu

Wraz z siecią Grupy Vectra , T-Mobile może oferować usługi stacjonarne prawie 10 mln gospodarstw domowych. Na koniec września 2024 r. z internetu stacjonarnego od operatora korzystało 324 tys. klientów, o 90 tys. więcej niż przed rokiem.

Łącznie T-Mobile Polska miał 12,74 mln klientów, co wobec 12,54 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 1,5 proc. Liczba abonentów zwiększyła się z 8,13 do 8,39 mln, a w przypadku użytkowników ofert prepaidowych nastąpił spadek z 4,41 do 4,34 mln.

Kwartalne przychody grupy T-Mobile Polska wzrosły o 3,8 proc. do 1,85 mld zł, a zysk EBITDA AL - o 6,1 proc. do 493 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały