Tailor Made PR poprowadzi relacje mediowe dla marki Gum

Tailor Made PR odpowiada za zarządzanie relacjami mediowymi japońskiej marki Gum (Sunstar Europe), oferującej produkty do codziennej pielęgnacji jamy ustnej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tailor Made PR poprowadzi relacje mediowe dla marki Gum

Współpraca opiera się na wypracowaniu dedykowanych publikacji w mediach lifestylowych, kobiecych i parentingowych, której efektem będzie poszerzenie świadomości konsumentów w zakresie nowoczesnej pielęgnacji jamy ustnej.

Działania są prowadzone w ramach komunikacji produktowej i opierają się na bezpośrednich kontaktach z dziennikarzami.

Do tej pory działania komunikacyjne marki w przyjmowanych planach marketingowych skupiały się jedynie na płatnych współpracach z mediami i były realizowane jako klasyczne kreacje ATL. Istotą briefu dla agencji było pozycjonowanie GUM jako eksperta i lidera w zakresie innowacji. Zadaniem Tailor Made PR jest wprowadzenie do komunikacji storytellingu i edukacja w zakresie zależności między zdrowiem jamy ustnej a zdrowiem całego organizmu.

Umowa została zawarta na czas określony, do końca 2022 r. z chęcią przedłużenia kontraktu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech